CRM
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri ilişkilerinde fark yaratın, kârlı çıkın!

Mevcut müşteri tabanınızı tanımayı ve potansiyel müşterilere en doğru şekilde ulaşabilmeyi sağlayan CRM sistemi sayesinde müşteri ilişkilerinizi farklı bir boyuta taşımaya hazırsanız; doğru yerdesiniz.

Çalışanlarınızı ve müşterilerinizi ortak bir platformda buluşturan Müşteri Hizmetleri Yönetimi (CRM – Customer Relationship Management) işletmenizin müşterilerinizle olan iletişimini güçlendiren profesyonel bir süreç yönetim sistemidir. Müşterilerinizin beklentilerini en iyi şekilde anlamanızı ve karşılayabilmenizi sağlayacak CRM sayesinde müşterilerin bilgi ve davranışları depolanarak analiz edilebilir.

Bir şirketin gerçekleştirdiği tüm iş süreçlerini kapsayan; tedarik zincirinden, stok programına ve eleman ihtiyaçlarına kadar tam bir entegrasyon sunan WOC CRM ÇÖZÜMLERİNİ KEŞFEDİN.

CRM İLE TANIŞMANIZ İÇİN 5 GÜÇLÜ SEBEP

CRM Kurumsal hafızanızı oluşturacak kapsamlı bir süreçtir.
CRM, saha operasyonlarından kampanya planlama ve sıcak satış süreçlerine kadar her noktayı kapsar; işletmelerde kurumsal hafızanın oluşturulmasına sağlar.

CRM Müşteri merkezli bir yapının anahtarıdır.
Müşterilerinizle yapacağınız görüşmelerin planlanmasıyla başlayıp satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan ve mobil kullanım olanağı da bulunan CRM süreci sayesinde müşteri merkezli bir yapı oluşturur, böylece kârlılığınıza doğrudan etki edecek bir sisteme imza atmış olursunuz.

CRM Her işletmeye uygun şekilde özelleştirilebilir.
Her ölçekten işletmeye uygun olarak geliştirilebilen CRM; satış- pazarlama ya da teknik ekibinizin tüm randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini ihtiyaçlarınız doğrultusunda düzenlemenize yardımcı olur.

CRM Entegre ERP Çözümleri ile anlık takip sunar.
Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Çözümleri ile entegre çalışacak CRM sisteminiz; anlık takip ve raporlama imkânı sunar. Böylece satış ekibiniz mobil cihazları üzerinden henüz müşterinizin yanındayken bile anında sipariş girebilir ya da stok durumunu inceleyerek ona göre sipariş alabilir.

CRM Müşteri yönetiminizi kolaylaştırır.
Bir müşteri size e-posta mı gönderdi? Daha önce yapılmış sözleşmeler, sipariş detayları… CRM’in Outlook entegrasyonu ile e-posta gönderen bir müşterinizin sistemdeki tüm bilgilerine tek bir tıkla ulaşmanız da mümkündür. CRM’in Notifier Service fonksiyonu da yapılan teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi ya da zaman yönetimi gibi işlemlerin anlık olarak bildirilmesine olanak verir.

CRM: 10’UNLA REKABET AVANTAJI YAKALAYIN

Daha çok müşteri potansiyeli yakalayın
Satış süreçlerinizi eş zamanlı olarak takip edin
Ekibinizle sürekli iletişimde olun ve iş verimliliğinizi artırın
Müşteri desteği ile çalışanlarınızın vakit kaybını önleyerek verimini yükseltin
Doğru iletişimi kurabilmek adına doğru bilgiye ulaşın
Müşteri etkileşimini anlık olarak analiz edin
Müşteri bazlı pazarlama çalışmaları gerçekleştirin
Müşteri memnuniyetinizi yükseltin
Müşteri sadakatinizi artırın
Kurumsal hafızanızı oluşturun

CRM; işletmenizin hem kurumsal hafızası hem de satıştaki en etkili destekçisidir. Rekabet avantajı elde etmek istiyorsanız, işe Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemini etkin bir biçimde kullanmakla başlayabilirsiniz.

Temel müşteri verilerinden satış sonrası desteğe kadar tüm müşteri ilişkileri süreçlerini kapsayan CRM sayesinde müşterilerinizi daha iyi tanıyabilir; ihtiyaçlarına daha doğru ve etkili şekilde yanıt sunabilir ya da kampanyaların, fiyatlandırmaların ya da özel fırsatların planlanmasını kolaylaştırabilirsiniz.

CRM mevcut müşteri tabanı ile ilgili tüm bilgilerin sisteme girilmesiyle, bir bakıma doğru verilere dayanan ve otomatik olarak güncellenen bir müşteri bilgileri havuzunun da oluşması demektir. Böylece ekipleriniz değişse bile bu bilgiler korunur ve müşterilere her zaman aynı kalitede hizmet sunabilirsiniz.

CRM benim işletmem için de uygun mu?

Elbette! Mikrodan büyük ölçekli işletmelere; her ölçekten firma CRM ile müşteri ilişkilerini düzenleyip daha kaliteli hizmet sunarak markaya bağlılık oranlarında artış elde edebilir. İhtiyaç ve süreçlerinize özel olarak tasarlanacak bir CRM çözümü sayesinde, sisteminiz her geçen gün daha gelişecek ve kapsamlı müşteri ilişkilerinizle satışlarınız daima yükselecektir.

?

%100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN ŞİMDİ HAREKETE GEÇİN

İyi bir CRM sistemiyle müşterilerinizle ilgili her süreci eksiksiz olarak yönetmeniz mümkün.

Satış elemanlarınızın müşteri görüşmelerini, yaptıkları satışları takip ederek müşterilerinizin taleplerini anlayacak CRM sayesinde;

Saha ve online satışlarınızı internet üzerinden takip ederek gerçek zamanlı bilgilere ulaşmaya hemen başlayın. Şirketinizin daha fazla satış yaparak rakiplerinin önüne geçmesini sağlayın!