Erp İle Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM
Müşteri İlişkileri Yönetimi

ERP İLE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

ERP CRM (Customer Relationship Management) – Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün entegre yapısı sayesinde veriler, merkezi olarak kaydedilir ve yönetilir.

Müşteri iletişim bilgilerinin bireysel gereksinimlere uygun olarak tutulması, aday müşteriler için özel yaklaşımlarda bulunulması ve müşteri ilişkileri kapsamında taleplere anında cevap verilebilmesi müşteri ilişkileri yönetiminin temel taşlarındandır. İşte tam da bu yüzden; ERP ve CRM modüllerinizin entegre yapısı sayesinde verilerinizin merkezi olarak kaydedilebilmesi ve yönetilebilmesi büyük avantaj sunar.

Bu noktada yapılandırılmış bir veri tabanının olması çok önemlidir. Entegrasyon sayesinde ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülü ve diğer modüllerin günlük çalışmaları sonucunda oluşan veriler, Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün bilgi havuzunda ekstra iş gücü harcanmadan otomatik olarak toplanır.

CRM çözümü seçerken neye dikkat etmeliyim?

Esneklik! ERP ile entegre çalışabilen, mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra gelecekte oluşabilecek ihtiyaçlarınıza da cevap verebilecek esneklikte bir yapı tercih edin. Satış ekibinizin müşteri ihtiyaçlarına anlık cevap vermesini sağlayabilmesi adına, uygulamanın mobil ortamda da kullanılabilir olması bir diğer önemli kriterdir.

?